Populaire berichten

maandag 15 november 2010

Clubliefde

Clubliefde bestaat volgens mij niet meer. Het gaat alleen nog maar om het geld. Geld geld geld. Bijna geen speler houd zoveel van zijn club dat hij er nooit meer weg zal gaan, ook niet voor een lager salaris. Een voetballer die voetbalt voor de juichende fans, de vaders met zoontjes, de harde kern, die zijn er nouwelijks meer. Alleen geld zal een rol spelen. Geen modder meer aan de benen, geen wraakacties, alleen liefde.

Lionel messi (weer hij) heeft gezegd dat hij nooit meer bij FCB weg wil. Dat zijn mooie woorden van een voet allers. Als hij zich eraan houdt. Het is in ieder geval meer geloofwaardig dan wat Wesley Sneijder zei; "Ik zal mijn cariƫre afsluiten bij FC Utrecht waar ik ben geboren en opgegroeid." Maar Wesley zij ook: " Ik zal bij Ajax mijn loopbaan als profvoetballer afsluiten, hoe dan ook."

Wat zullen we geloven? Dat Sneijder naar Utrecht gaat? Dat Sneijder naar Ajax gaat? Of dat de hoogste bieder nog een seizoen van hem mag genieten?

Geen modder meer aan de schenen, maar met goed in de benen.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten